Pisanie Prac Forum

Forum poświęcone pisaniu prac - jak napisać prace magisterską lub licencjacką. Ceny, przykłady, tematy jak dobrze napisać prace licencjackie i magisterskie.
Dzisiaj jest 2019-10-24, 05:41

Strefa czasowa UTC+01:00

Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: praca socjalna

Witam, studiuję prace socjalną, proszę o pomoc w napisaniu pracy licencjackiej, ma być na 55 stron. Jaki będzie koszt takiej pracy?

Tytuł:

Witam.
Proszę napisać do nas przez zakładkę Portal a następnie Kontakt.
Wtedy skontaktuje się z Panią jedna z osób z naszej firmy i po otrzymaniu od Pani kilku danych poda koszt.

Tytuł:

Witam serdecznie,
studiuje prace socjalną.. w tym semestrze rozpoczyna mi się seminarium, pomine fakt, ze jestem niezadowolona z mojego promotora, ale niestety nie zdarzyłam zapisac sie do tego co chciałam, co prawda wydawalo sie ze ma ciekawy zakres tematow ( bardziej od strony psychologii ), jednakże po pierwszym spotkaniu minelo sie to ze wszystkimi moimi oczekiwaniami :( dlatego jesli to mozliwe, chciałam prosic o podsunięcie jakiś tematow, bo sama mam jeden wielki mętlik w glowie.. interesuje mnie tematyka trudnej młodzieży, dzieci, albo coś ogolnie o patologicznej rodzinie.. bylabym bardzo wdzieczna za pomoc.
Pozdrawiam :)

Tytuł:

Witam
Mam następujące tematy:

Rodziny patologiczne, a ich wpływ naa rozwój i kształcenie dzieci.

Patologie społeczne a rozwój dzieci i młodzieży

Efekty kształcenia młodzieży i dzieci z rodzin patologicznych

Rodzaje patologii rodzinnych

Wpływ rodzicow na poziom kształcenia dzieci i młodziezy we wspóczesnym szkolnictwie

Rozwój psychiczny dzieci i młodzieży z rodzin patologicznych

Pedagogika specjalna w teorii i w praktyce na przykładzie dzieci ze szkoły specjalnej

Tytuł:

Dziękuje serdecznie za pomoc !

Tytuł:

Hey Wszystkim !