Pisanie Prac Forum

Forum poświęcone pisaniu prac - jak napisać prace magisterską lub licencjacką. Ceny, przykłady, tematy.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prace magisterskie przykłady
Autor Wiadomość
ciekawy

Wysłany: 2011-01-03, 10:30   Prace magisterskie przykłady

Czy macie jakieś pomysły na pracę magisterską? Potrzebuję czegoś wyjątkowego, bo mój promotor ma spore wymagania… studiuję resocjalizację.

Pozdrówka

mlody2

Wysłany: 2011-01-03, 10:32   

Teraz topowe jest pisanie o Unii Europejskiej.

highschool
Redaktor

Wysłany: 2011-01-04, 08:28   

Tematyka Unii Europejskiej pozostaje stale aktualna i perspektywiczna, bowiem wciąż jeszcze trwają prace związane z dostosowaniem polskiego prawa do realiów i zasad unijnych oraz obligatoryjnego prawa europejskiego. Takie nawiązanie do perspektyw Unii Europejskiej jest ważne w każdej dziedzinie nauki i dotyczy to także resocjalizacji.

Należy jednak przede wszystkim zdać sobie sprawę z własnych zainteresowań oraz obszaru badawczego, który będzie zawarty w empirycznej części pracy. Napisanie pracy magisterskiej jest wyzwaniem dla studenta, lecz istotne jest to, aby czuć się pewnie w temacie pracy, aby obronić wymarzony tytuł magistra.

ciekawy

Wysłany: 2011-01-05, 14:49   

Wciąż jestem w punkcie wyjścia, a w najbliższych dniach mam oddać propozycje tematu do promotora, najlepiej z konspektem pracy :-|

Iza

Wysłany: 2011-01-07, 02:13   

Może coś o resocjalizacji więziennej, zakładach karnych, funkcjonariuszach ( możliwosci, zagrozenia, wpływ na zdrowie - psychiczne) - jest wiele ciekawych możlwiości.

highschool
Redaktor

Wysłany: 2011-01-10, 09:26   

ciekawy napisał/a:
Wciąż jestem w punkcie wyjścia, a w najbliższych dniach mam oddać propozycje tematu do promotora, najlepiej z konspektem pracy