Pisanie Prac Forum

Forum poświęcone pisaniu prac - jak napisać prace magisterską lub licencjacką. Ceny, przykłady, tematy jak dobrze napisać prace licencjackie i magisterskie.
Dzisiaj jest 2021-05-17, 17:55

Strefa czasowa UTC+01:00

Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość

Witam, mam problem z wyborem tematu pracy licencjackiej. Studiuję Prawo i Administrację. Moja specjalność to Administracja Publiczna. Najbardziej jednak interesowałby mnie zakres zamówień publicznych ale to chyba nie bardzo związane administracją. Sama nie wiem mam zupełna pustkę w głowie. Byłabym wdzięczna za pomoc. :-( :-)

Tytuł:

Przepraszam kliknęłam za szybko.

Witam wszystkich :)
Jestem studentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej i piszę pracę z obszaru dziennikarstwa internetowego. Mam mały problem z doborem tematu. Interesują mnie social media lub budowanie pozytywnego wizerunku marki z wykorzystywaniem serwisów społecznościowych. Prosiłabym o jakieś wskazówki oraz pomoc w sprecyzowaniu tematu.

pozdrawiam

Tytuł:
Witam ;-)
Jestem studentem Zarządzania na Politechnice Śląskiej. Chciałbym prosić Was o pomoc w doborze tematu który będzie łączył się z transportem - ogólnie, ta branża jest mi dość dobrze znana interesuje mnie więc chciałbym to wszystko połączyć i napisać dobrą prace.

Miłego dnia

Tytuł:

Witam wszystkich.
Jestem na studiach logistycznych 1 stopnia niestacjonarnych. Potrzebuje pomocy w utworzeniu tematu pracy licencjackiej. Temat musi być związany z historią logistyki. Np Rozwój powieżchni magazynowania/magazynów w Polsce rozwój danego transportu na przestrzeni iluś tam lat albo więcej.

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

martusiek111 pisze:
Witam wszystkich :)